Taiwan: ver weg & thuiskomen - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Taiwan: ver weg & thuiskomen - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Taiwan: ver weg & thuiskomen

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

19 April 2016 | Nederland, Hengelo

Onze vorige rootsreis is alweer 5 jaar geleden. We gaan opnieuw naar Taiwan: ons geboorteland aan de andere kant van de wereld.
We vertrekken op zondag 24 april en komen op woensdag 18 mei terug.
Wat voor gave dingen zullen we nu weer beleven? Leuk als je ons volgt!
Groetjes van Mickey, Yasmin, René & Elly

• 19 April 2016 - 00:26

Lily:

Wow, fantastisch! Wanneer zijn jullie daar? Liefs uit Chicago, Lily

• 19 April 2016 - 00:32

Yasmin En Mickey :

We vertrekken op zondag 24 april en komen op woensdag 18 mei terug.
    Chicago klinkt ook goed. Veel plezier daar!

• 19 April 2016 - 11:34

Dagmar:

Een hele goede reis toegewenst en wie weet tot ziens in Taiwan! :) Maximaal genieten met z'n viertjes!

• 19 April 2016 - 12:08

Yasmin En Mickey :

Hé Dagmar, jullie vertrekken morgen al. We wensen jullie ook een prachtige reis met waardevolle ontmoetingen. Leuk als we elkaar in Hualien kunnen treffen. Toi-toi-toi voor Sem en Maura!

• 22 April 2016 - 17:26

Oma Joyce:

Wow,nà 5 j familie weer terug te zien.Toen waren jullie 9 en 6 jaar,Yasmin en Mickey.
    Het weerzien kan nu nog fijner zijn en leuker zijn!

Goede reis,genieten maar en we kijken al uit naar de reisverslagen!

• 24 April 2016 - 17:31

Gemma:

Heel veel plezier samen! Het wordt weer een reis om nooit te vergeten!

• 24 April 2016 - 19:57

Carolijn:

Hoi Yasmin en Mickey, Elly en Rene, heel veel plezier met jullie gezin in Taiwan. Geniet met volle teugen van dit bijzondere land voor jullie.

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011