Gearriveerd! - Reisverslag uit Wulai, Taiwan van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Gearriveerd! - Reisverslag uit Wulai, Taiwan van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Gearriveerd!

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

25 April 2016 | Taiwan, Wulai

Na een goed verlopen rechtstreekse vlucht van 12 uur zijn we vandaag tegen 15:00 uur (in NL 9:00 uur) gearriveerd in Taiwan. We zijn nog wat brak van de lange vlucht, maar wat gaaf om hier weer te zijn!
Bij de luchthaven werden we opgewacht door Sue, de moeder van onze uitwisselingsstudent Andrew. Leuk om haar eindelijk te ontmoeten na maandenlang mailcontact. En super-fijn: ze bracht ons met de familie-SUV naar ons eerste hotel en heeft de auto bij ons achtergelaten.
Full Moon Spa ligt in Wulai, een plaatsje in de bergen, iets ten zuiden van Taipei. Heerlijk om hier even te kunnen bijkomen, met stromend water op de achtergrond in plaats van verkeersdrukte. We hebben een gave kamer met privé hotspring (uiteraard al uitgeprobeerd).
We gaan zo slapen, want morgen wordt een spannende dag.

• 25 April 2016 - 18:41

Fam. Van Der Velde:

Mooi, jullie zijn er. En het ziet er gelijk al goed uit hoor!
    Veel plezier morgen. Amy heeft hier net haar intrede gedaan en al de brokjes van Max opgegeten. Geeft niks, hij moet toch afvallen....
    groeten uit Hengelo, waar het koud en regenachtig is. Bij jullie is het vast beter zo te zien!

• 26 April 2016 - 11:41

Fam.Venendaal:

Fijn,dat jullie goed geland zijn.Mooie foto's vanuit jullie hotel!
    Maandagnacht heeft het in Nederland goed gesneeuwd,vooral in de noordelijke provincies.
    Geniet van het behagelijke weer daar.Kijken weer uit naar het volgende reisverslag!
    Nog mooie zinvolle dagen gewenst voor jullie viertjes.

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011