Wandelen over stenen - Reisverslag uit Calheta, Portugal van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Wandelen over stenen - Reisverslag uit Calheta, Portugal van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Wandelen over stenen

Door: Mickey

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

29 December 2011 | Portugal, Calheta

We hebben vandaag gewandeld langs de kust. Eerst zijn we naar het vissersdorpje Paúl do Mar gegaan. Toen liepen we over heel-heel-heel veel stenen naar Jardim do Mar. We moesten veel klimmen en ik ben iets van vijf keer gevallen. De zee was heel mooi. Ik heb ook nog een dode arend gevonden.

Na een lekker ijsje bracht een aardige meneer ons weer met de auto terug naar het eerste dorpje. Je moet dan door een tunnel van 2 kilometer lang. Daarna zijn we in Calheta nog naar een suikerfabriek geweest. Want ze verbouwen hier suikerriet.

Toen we weer terug bij ons hotel waren deed ik een beetje wild met stokken in het zwembad. Toen ben ik erin gevallen, met m'n kleren nog aan. Dat was wel schrikken, want het water was heel koud. Maar gelukkig heb ik mijn C-diploma, dus het was geen probleem. Papa en mama moesten hard lachen.

@ Oma Leny: wat leuk dat je ons volgt!

Groetjes van Mickey

• 29 December 2011 - 23:26

Jan :

Hi Mickey,

Wat een cool verhaal zeg! Jammer dat je geen foto hebt van dat je in het water bent gevallen!
    Mooie foto's ook. En lekker weertje zo te zien. Hier in Hengeloooo is alles prima en het hondje heeft het prima naar haar zin. Vanavond slaapt ze bij Rico op de kamer en ligt al breeduit op het voeteinde te snurken. De hartelijke groeten aan de familie.

Jan

• 30 December 2011 - 13:59

Oma Leny:

Hallo Mickey en Yasmin
    Hier is oma weer,wat is het prachtig om jullie zo te zien met elkaar,en de foto's
    worden steeds mooier,wat hebben jullie al veel gereist en gezien in jullie jonge leventje
    ik hoop dat jullie het waarderen,en veel van dat alles kunnen onthouden.
    Oma zou best ook nog eens zo'n reis mee willen maken. Dat jij in het water bent gevallen
    is niet zo wonderlijk want jij wilt alles 'n keer meemaken , maar het liep toch weer
    goed af. het is hier ook prachtig weer, ik heb zojuist buiten in de zon koffie gedronken
    wel met 'n vest aan. maar het is wel genieten,
    Yasmin en Mickey 'n knuffel Oma Leny.

• 30 December 2011 - 23:55

Opa Pieten Oma Joyce:

Vanuit Wezep lieve groetjes voor jullie viertjes op Madeira, het bloemeneiland.
    Zo te zien een prachtig eiland en genieten jullie van het mooie weer, de
    wandelingen en de bezienswaardigheden.
    Het weer bij ons is niet echt koud, maar wel veel wind en regenachtig.
    Vandaag is het oudejaarsdag.
    Wij wensen jullie een goede jaarwisseling en voor 2012 alle goeds, geluk, gezondheid
    en nog veel reisplezier.
    Een fijne week nog en tot ziens in 2012!!!

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011