Workshop hout - Reisverslag uit Pärnu, Estland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Workshop hout - Reisverslag uit Pärnu, Estland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Workshop hout

Door: Mickey

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

22 Oktober 2011 | Estland, Pärnu

Yasmin heeft een houten huisje gebouwd. Ik heb een sleutelkastje gemaakt. Papa en mama zouden wel een sleutelkastje willen hebben. Eerst dacht ik: ik zou wel een kastje willen maken. Maar toen dacht ik: is het niet handiger om dan een sleutelkastje te maken? Maar ja, ik heb het natuurlijk niet alleen gedaan; papa heeft mij er ook bij geholpen. En de mevrouw die hielp. En ik heb eerst een ontwerp gemaakt. Toen heb ik het in elkaar gezet met lijm en een paar spijkertjes. En ik heb heel veel gezaagd. Daarvoor heb ik hout in een bankschroef gezet. En toen ik het eenmaal in elkaar had gezet, ben ik het gaan schilderen. Bovenop heb ik een blokje hout met twee kurken erop gelijmd als versiering. Die versiering heb ik rood geverfd. Het tekeningetje ziet er niet zo mooi uit als dat die in het echt is. Papa, mama en ik zijn heel erg trots op wat ik gemaakt hebt. En Yasmin, papa en mama zijn ook trots op wat zij gemaakt heeft. Daarna zijn we alles gaan vieren in een Illy-restaurantje. Daar hebben we twee chocoladetaartjes en twee overheerlijke ham en champignon quiches gegeten. Mama en papa hebben koffie gedronken en wij een fruitmix. Daarna gingen Yasmin en mama shoppen en papa en ik zijn gaan chillen. Nu komt Yasmin binnenvallen. Maar jammer genoeg kan ik het kastje niet naar Nederland meenemen. Het is te zwaar!

  • 22 Oktober 2011 - 16:30

    Amy:

    hoi Mickey en de rest!

    Nou, nu je toch zo aan het timmeren bent kun je ook best wel een hondenhok voor mij in elkaar timmeren! Alhoewel, als ik de hele dag alleen in een hok moet, is ook niet zo gezellig! Het gaat hier goed met mij nog steeds. Bijna was het misgegaan want ik heb gister in de auto stiekem chocoladetaart gegeten. Die hadden Rico en Jenny gebakken voor oma en er was wat over. Ik dacht, dat is voor mij. Maar dat was dus niet zo. En chocolade schijnt niet zo goed te zijn voor honden, dat kon ik toch niet weten! Maar ik heb er geen last van gehad. OOk niet hyper, wel heel aanhalig. Maar dat ben ik altijd al!
    Ik vind het leuk dat jullie weer thuiskomen. Morgen ben ik wel de hele dag op pad met mijn logeerbaasjes, dus wie weet wordt het maandag. Tot dan en een goede reis terug!
    een dikke poot van Amy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 99983

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 18 Mei 2016

Taiwan: ver weg & thuiskomen

26 December 2011 - 07 Januari 2012

Winter op Madeira

24 Juli 2011 - 23 Oktober 2011

Zomer 7 in Pärnu

17 Februari 2011 - 08 Maart 2011

Terug naar Taiwan

Landen bezocht: