Toegift Terschelling - Reisverslag uit Formerum, Nederland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Toegift Terschelling - Reisverslag uit Formerum, Nederland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Toegift Terschelling

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

26 Augustus 2011 | Nederland, Formerum

Even recapituleren: Yasmin en Mickey werden afgelopen maandag in alle vroegte opgehaald door Jenny, Jan, Mateo, Rico en Djodjo. Met de auto naar Harlingen en vervolgens met de boot naar Terschelling. Van tevoren vonden ze het toch wel spannend, maar eenmaal op het eiland was het feest!

Veel gefietst door bos en duin (Mickey relaxt voor op de tandem bij Jenny); naar het strand geweest; een boottocht naar de zeehondjes gemaakt; gesmuld van frites, pannenkoeken, ijsjes en croissantjes. Jenny en Jan trokken ondertussen veel bekijks met het kleurrijke vijftal...

Na drie dagen en twee nachten - woensdagavond laat - konden René, Amy en ik het spul vergezellen. Eindelijk: na drie volle dagen werken was ik wel weer aan vakantie toe ;-) maar meer nog aan het zien van de kinderen. We hebben nog twee heerlijke dagen gehad. Gisteren de hele middag op het strand doorgebracht, met vliegers, frisbee en voetbal. Vandaag een prachtige fietstocht door de duinen naar West-Terschelling gemaakt en daarbij superveel geluk gehad met het weer. Om 17:30 uur bracht de boot ons in twee uur weer terug naar de wal. Mickey: "Zijn we nu weer in Nederland?"

Jenny en Jan: hartstikke bedankt dat we deze dagen met jullie mochten meemaken. We vonden het alle vier ontzettend leuk!

• 26 Augustus 2011 - 21:21

Jenny:

wij vonden het ook heel gezellig. We hebben nu net de slingers opgehangen en ballonnen geblazen, op naar het feest van morgen.
    Tot dan!

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011