Aan het zwanenmeer - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Aan het zwanenmeer - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Aan het zwanenmeer

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

01 Maart 2011 | Taiwan, Taipei

Even een wat korter berichtje. Gewoon om te melden dat we de stad hebben verlaten en op een heerlijke plek zijn neergestreken.
Voluit heet het hier: Swan Lake Villa Resort Hotel.
Klinkt goed, of niet?
Ook dit hotel had ik al maanden geleden via internet geboekt. En dan is het natuurlijk maar afwachten hoe de werkelijkheid uitpakt.
Swan Lake heeft een aantrekkelijke website (http://en.swanlake.com.tw/). And guess what: het is hier ook helemaal leuk!
Lekker rustig; je ziet en hoort veel vogels. Erg mooie 'villakamer' met een balkon boven het meertje, voor de kinderen een stapelbed met glijbaan, grote marmeren badkamer. Verder een prachtig zwembad, koude en warme spabaden, speeltuin, bootjes, fietsen, etc. We houden het hier dus wel een paar dagen uit!

• 01 Maart 2011 - 14:39

Leonie:

Geniet ervan! Voor je het weet zit je hier weer op drie hoog met uitzicht op de Javatoren en het kanaal :-)

Groetjes,
    je roommate

• 01 Maart 2011 - 17:00

Lily:

Oh, mooooi!!! Aziatisch mooi... en lekker warm... alweer van die stoere t-shirts, leuk allebei zo een. En die cola is ook goed he! dag lieve piraten! lilyx

• 01 Maart 2011 - 17:02

Lily:

Nog even: ik keek op de website van het hotel omdat het er op de foto's al zo mooi uit zag. WOW! ik ben flabbergastered... ja goed gekozen Elly... heeeeerlijk en prachtig :)

• 01 Maart 2011 - 18:41

Dagmar Heubach:

Wowww wat hebben jullie een supermooi verblijf op dit moment!! Heb uiteraard even op de website gegluurd en 'm gauw opgeslagen onder m'n favorieten... voor als wij zelf naar Taiwan gaan... ;)
    Geniet nog van jullie laatste weekje!

• 02 Maart 2011 - 01:08

Yasmin En Mickey :

@ Lily,
    Leuk dat je zo enthousiast bent over onze reis! We zitten nu aan de tropische kant van Taiwan en - ook al is het winter - het lijkt hier inderdaad wat meer op het Azië dat we (René en Elly) van eerder kennen. Echt genieten!

@ Dagmar,
    Misschien leuk om eens af te spreken als we terug zijn? We hebben volop tips voor een mooie reis in dit voor jullie en ons zo bijzondere land. Alles goed met Maura en Sem?

• 02 Maart 2011 - 09:42

Dagmar Heubach:

Leuk om wat af te spreken, gaan we doen als jullie terug zijn! Hier gaat alles prima, nog even aan het genieten van onze laatste vakantieweek!

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011