Op safari in Kolmarden - Reisverslag uit Kolmården, Zweden van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Op safari in Kolmarden - Reisverslag uit Kolmården, Zweden van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Op safari in Kolmarden

Door: Yasmin en Elly

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

26 Juli 2011 | Zweden, Kolmården

De tweede reisdag verliep een stuk voorspoediger. We doorkruisten in vlot tempo het prachtige land van Wallander en Pippi Langkous, terwijl op de achterbank Angy Birds, Pokémon en Mario Bros hun strijden streden.

Laat in de middag kwamen we aan bij het familiepension in Norrköping, niet ver van ons doel voor vandaag: Kolmarden. Yasmin wil graag vertellen wat we daar hebben gedaan.

-----
Hoi Annelore,

Over 8 dagen kom jij naar Estland. Ik heb er veel zin in.

Vandaag zijn we naar de dierentuin geweest. Ik vond het super-leuk! We gingen naar een dolfijnenshow kijken. Ze deden hele mooie en knappe kunstjes. Dit was de mooiste dolfijnenshow die ik ooit heb gezien! En we zijn ook naar de gorilla's geweest en naar andere apen, tijgers, sneeuwluipaarden, en nog veel meer andere dieren. We zijn ook in een kabelbaan geweest. En we zagen allemaal dieren vanuit onze cabine: leeuwen, beren, elanden, herten, giraffen, zebra's, lama's en wilde honden. Ik vond het in ieder geval heel leuk.

Groetjes van Yasmin

• 26 Juli 2011 - 20:54

Fam. Vd Velde:

Fijn dat jullie het zo leuk daar hebben! De foto's zien er ook wel heel mooi uit!
    Kunnen we julllie ook prive bereiken, via Elly's emailadres?
    groeten uit Hengelo
    Jan,Jenny,Mateo,Rico,Djodjo

• 26 Juli 2011 - 21:25

Yasmin En Mickey :

Ha Jenny en Jan,
    Jullie zijn er snel bij! Ja hoor, we zijn gewoon per mail bereikbaar. Alle vier zelfs.
    Groetjes van ons allemaal!

• 27 Juli 2011 - 06:46

Annelore:

Hoi Yasmin,
    het zag er leuk uit.
    Ik heb er ook veel zin in.
    En leuke foto`s zeg .

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011