Eerste stop in Malmö - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Eerste stop in Malmö - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Eerste stop in Malmö

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

25 Juli 2011 | Zweden, Malmö

Na een lange dag in de auto arriveerden we vannacht om half 1 dan toch in Malmö. We hebben 14 uur gedaan over zo'n 700 kilometer; twee keer zo lang als 'normaal'. Urenlang stonden we stil bij Hamburg: meer dan 20 kilometer bewegingloze file. Niemand kon voor- of achteruit. We waren er allemaal zat van. Yasmin en Mickey vonden het "doodsaai", maar hebben zich kranig geweerd.

Uiteindelijk hebben we Zweden gehaald. Beter laat dan nooit. We hebben een prima hotel. Lekker geslapen - Amy ook: het was haar eerste nacht in een hotel én in het buitenland.

Zojuist uitgebreid ontbeten, dus we zijn weer opgeladen voor het vervolg van de rit richting Stockholm. Helaas oogt het buiten wat grijs en druilerig, maar het is niet koud. Hopelijk klaart het nog op.

@ Oma Leny: leuk dat je ons weer volgt!

• 25 Juli 2011 - 10:43

Annelore:

Hoi yasmin
    Het is hier ook doodsaai.
    Ik heb er wel heel veel zin in hoor. Maar vandaag is het hier wel mooi, gisteren hadden we de hele dag regen!
    Yara sliep gisteravond al bij ons en ze is zelfs mee geweest naar de logopedie.
    Mama heeft ook eindelijk Hyves voor mij gemaakt 24 vrienden heb ik al.

• 25 Juli 2011 - 20:45

Oma Leny:

Het zit jullie niet mee,het weer is hier ook niet zo mooi, maar na regen komt zonneschyn
    moet je maar denken. En lekker in 'n hotel slapen, dan ben je weer gauw opgeknapt
    En lekker met elkaar dat is toch ook prettig. Groetjes van oma Leny.

• 25 Juli 2011 - 21:12

Opa En Oma Wezep:

Het is fijn om jullie weer te gaan volgen.Hopelijk is het niet allemaal zo lang wachten.
    In ieder geval hebben jullie weer goed kunnen rusten en ontbijten.
    We zijn benieuwd naar het volgende verslag.
    (Judith en Pieter en Jorik zijn ook goed aangekomen in Italie).
    Veel plezier en geef Amy een knuffel van ons.

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011