Zomer 7 in Pärnu - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Zomer 7 in Pärnu - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Zomer 7 in Pärnu

Door: Yasmin & Mickey

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

20 Juli 2011 | Nederland, Hengelo

We hebben een tweede thuis: ons oude houten zeemanshuis in Pärnu, Estland. We zijn hier al vaak geweest en hebben alle seizoenen meegemaakt. Voor de zevende keer brengen we er onze zomervakantie door. Lekker spelen op het strand en in zee! We rekenen dus op goed weer!

• 21 Juli 2011 - 09:17

Dagmar:

Wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Heel veel plezier en geniet ervan met z'n viertjes!

Groetjes, Dagmar (mama van Sem en Maura)

• 21 Juli 2011 - 18:58

Jan Van Der Velde:

Wanneer gaan jullie op weg naar Estland, Mickey? Groeten van je grote vriend !!

• 23 Juli 2011 - 11:36

Oma Leny:

Elly,Rene'',Yasmin en Mickey,Fijn dat jullie met z''n viertjes op vacantie gaan in dat mooie huisje
    in P'arnu.Ik wens jullie ''n hele mooie tijd met mooi weer geniet ervan veel plezier.
    Goede reis, tot over vier weken, Yasmin en Mickey 'n knuffel van oma Leny.

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011