Tussen Stockholm en Tallinn - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Tussen Stockholm en Tallinn - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Tussen Stockholm en Tallinn

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

27 Juli 2011 | Zweden, Stockholm

Een kort berichtje vanaf de ferry Victoria I naar Estland. Bijzonder dat je ook hier WiFi hebt. De verbinding is niet snel, dus ik hoop maar dat het goed gaat.

Vanmiddag hebben we een paar uur in het oude centrum van Stockholm doorgebracht. We waren hier nog niet eerder geweest; meestal halen we maar net de boot en gunnen we onszelf op de terugweg geen tijd om de stad in te gaan. Mooie smalle straatjes, sfeervolle winkeltjes, gezellige terrassen. Die ook allemaal vol zaten, want het was vandaag nog zonniger en warmer dan gisteren, zelfs tot 29 graden!

Nu dus de oversteek naar Tallinn. We zijn even voor 6 uur vertrokken en komen morgenochtend aan. Altijd weer prachtig om weg te varen uit Stockholm: urenlang heb je uitzicht op grillige eilandjes en inhammen. Bij zonsondergang hadden we 'het ruime sop' nog niet bereikt.

Volgende berichten komen uit Estland, evenals de foto's van vandaag.

• 27 Juli 2011 - 22:04

Fijne Vakantie!:

Hoi Elly, Renee, Yasmin en Mickey,

Fijne vakantie gewenst vanuit een nog steeds herfstachtig Nederland! Ik ga jullie blog nu regelmatig bekijken en verheug me op jullie verhalen en foto's.

Groetjes, Hanneke.

• 28 Juli 2011 - 10:30

Roommate:

Hey collega,

Geniet ervan! En tot over een paar weken!

Leonie

• 28 Juli 2011 - 21:08

Janko:

Wat een leuke foto's zeg. Ziet er erg leuk en gezellig uit. Ik heb de weer verwachting een beetje gevolgd en dat klopt wel aardig. Is lekker zomer's daar in Zweden en onderweg naar Tallinn. Geniet nog even van de rust van die is woensdag voorbij. Annelore heeft er erg veel zin in om naar jullie toe te komen.
    Groetjes Janko

• 29 Juli 2011 - 12:04

Judith:

Hoi vakantie-gangers!

Leuk om weer mee te kunnen lezen op jullie-web-log!
    jullie verhalen klinken enthousiast dus volgens mij hebben jullie het tot nu toe reuze naar jullie zin op vakantie!
    inmiddels zijn wij ook aan het pakken, we vliegen morgen! Ik zie er erg naar uit en ben benieuwd ook hoe de kinderen het allemaal zullen ervaren.
    ik wens jullie heel veel plezier nog en tot sprekens na de vakantie!

Groetjes, Judith, Erik, Nienke en Marte

• 30 Juli 2011 - 10:46

Yasmin En Mickey :

@ Judith, Erik, Nienke en Marte,
    We wensen jullie een geweldige reis naar China! Wat een indrukken zullen jullie opdoen. Heel bijzonder, zeker voor Nienke en Marte. Geniet ervan en kom met mooie verhalen terug!
    Groetjes van Mickey, Yasmin, René en Elly

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011