Zwembad en nog meer - Reisverslag uit Pärnu, Estland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Zwembad en nog meer - Reisverslag uit Pärnu, Estland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Zwembad en nog meer

Door: Annelore en Yasmin

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

06 Augustus 2011 | Estland, Pärnu

Vandaag zijn we naar het zwembad geweest. We zijn heel vaak van de wildwaterbaan af geweest. En we hebben buiten gezwommen in het koude bad. De wildwaterbaan was super-super-leuk, omdat we heel hard naar beneden gingen. Dan kwam je uit bij een waterval. We hebben ook nog baantjes gezwommen en gedoken. Na het koude bad gingen we in het bubbelbad; dat voelde dan heel warm.

Gisteren hebben we een boerenmarkt en allemaal kraampjes in het centrum van Pärnu bezocht, want het waren de Gildedagen. Ze hadden heel lekker ijs met een lekkere wafel. En er was muziek. Yasmin heeft een hele coole kruisboog gekocht. Aan het eind van de dag zijn we nog naar het strand geweest; toen was het zeewater lekker warm. We hebben ook op trampolines gesprongen.

Het was gisteren de hele dag mooi weer, maar vandaag niet zo. Dus het zwembad kwam goed uit.

We spelen tussendoor trouwens ook heel veel op onze Nintendo’s. We hebben van het stapelbed een geheim Nintendo-hol gemaakt. Daar mag niemand ons storen!

Groetjes van Annelore en Yasmin

• 06 Augustus 2011 - 19:04

Jasper:

Hoi annelore bof kont jij hebt wel een ijsje en ik niet ik had gezien dat je op het strand op de trampoline bent geweest. Dat je mickey hebt begraven. Wij gaan morgen naar een kasteel samen met Rico kijken hoe het afloopt met de ridders.
    Groetjes Jasper Ham

• 07 Augustus 2011 - 12:02

Opa En Oma Wezep:

Deze week weer allerlei verslagen, foto's en video's gelezen en bekeken.
    Het straalt er van af, als je dit alles gevolgd hebt.
    Plezier en het naar de zin hebben. Mooi strandweer en mooie plekjes.
    En vooral spelen met elkaar. Als je jou ziet Yasmin, dan bof je maar dat Annelore er bij is.
    Mickey, wat was het lekker koel onder het zand. Leuke standjes op de trapoline.
    Zwemt het beter met een bril op in het water en met je diploma?
    Hopelijk blijft het mooie weer ook meewerken, want dat is beter dan hier.
    Groeten en nog veel plezier met elkaar.

Groeten van ons uit Wezep.

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011