Op Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Op Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Op Schiphol

Door: Yasmin

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

17 Februari 2011 | Nederland, Schiphol

De reis naar Schiphol ging heel snel en nu moeten we hier 4 uur wachten. Dus even tijd voor een verslagje.

Mama haalde ons om half 1 op van school. Ik was lekker buiten aan het spelen. De hele klas stoof op mij af om afscheid te nemen.
Ik ga jullie ook missen hoor!

Annelore: niet meer verdrietig zijn. Ik ga veel aan jou denken en we kunnen mailen. Ik heb wel 3 foto's van jou meegenomen. Foto's van mij kan je hier wel zien.

Anne, Maike, Nivine, Vivian, Lotte (en Annelore natuurlijk): we gaan weer heel veel spelen als ik terugkom. Ik zie er al naar uit. Maar nu heb ik eerst heel veel zin om naar Taiwan te gaan.

Juf Nienke: heb je ons weblog al gevonden?

Leuk dat zoveel mensen ons volgen!

Groetjes,
Yasmin

  • 18 Februari 2011 - 07:55

    Tanja:

    Goedemorgen Yasmin,
    Wij kennen elkaar niet maar ik ken jouw moeder van het hardlopen. Wat een leuk idee om via dit weblog jullie reis te mogen volgen. Ik wens jullie een hele mooie, plezierige en gezellige reis toe. Het is toch wel heel bijzonder om zo'n reis met je familie te mogen maken.
    Maak er een mooie tijd van en ik kijk uit naar alle verslagjes!
    Groetjes,
    Tanja

  • 18 Februari 2011 - 12:46

    Tristan En Rowin :

    Hoi Yasmin en Mickey, jullie kennen ons w.s. niet. Wij zijn neefjes van Mateo, Rico en Djodjo. Wij zijn ook geboren in Taiwan en vinden het leuk om jullie te volgen op deze bijzondere reis.
    We wensen jullie een hele goede reis.
    Tristan en Rowin van der Velde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 99981

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 18 Mei 2016

Taiwan: ver weg & thuiskomen

26 December 2011 - 07 Januari 2012

Winter op Madeira

24 Juli 2011 - 23 Oktober 2011

Zomer 7 in Pärnu

17 Februari 2011 - 08 Maart 2011

Terug naar Taiwan

Landen bezocht: