Veilig aangekomen - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Mickey

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

18 Februari 2011 | Taiwan, Taipei

Pfff, de vliegreis duurde wel erg lang hoor. Vooral mijn zus voelde zich helemaal niet goed (koorts). We hebben gelukkig wel wat kunnen slapen.

In Bangkok moesten we nog even uit het vliegtuig. Toen was het nog 'maar' 3 uur vliegen naar Taipei. Maar daar was bij de landing zoveel turbulentie dat Yasmin en ik tegelijk moesten overgeven. Jakkie!

En nu zijn we dus in Taipei. Het is hier echt vet cool, jongens!
Ik kijk mijn ogen uit. Er zijn heel veel lichtjes, hoge gebouwen en grote wegen. Er was ook een coole drummer op straat; daar heb ik nog bij gedanst.
En ik heb ook al lekker gegeten, maar ik moet wel wennen aan hoe het eruit ziet.

Als het bij ons avond is, hebben jullie bij De Rank pas middagpauze. Wat raar, hè?

Groetjes van Mickey

  • 18 Februari 2011 - 15:59

    Annelore:

    tjonge
    zeg wat een vlieg tocht zeg en ik mis je nu al ik kijk nu al uit om met je te spelen en te lagen

  • 18 Februari 2011 - 20:07

    Mateo,Rico En Djodjo:

    He, Yasmin en Mickey! Leuk he, in zo'n vliegtuig. Maar het duurt dan wel lang he. Wel stoer dat jullie nu in het land zijn waar je bent geboren. We wensen jullie een hele fijne tijd toe! En we denken aan jullie.
    knuffels van jullie vrienden uit Hengelo

  • 18 Februari 2011 - 20:15

    Leonie Van Bussel:

    Hey familie,

    Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! En nu genieten samen. Leuke site hebben jullie gemaakt hoor, zal hem goed blijven volgen.

    @ Elly: alles is goed gegaan hoor vandaag op het werk! Weinig mediabelangstelling voor de vonnissen maar ik zag wel op het net dat er veel nieuwsberichtjes landelijk waren! Toch niet voor niks geweest allemaal.

    Verder zal ik je niet lastig vallen met werkperikelen, het loopt allemaal prima.

    Maak er een onvergetelijke trip van en tot in maart!!!!

    Je collega Leonie

  • 19 Februari 2011 - 14:50

    Debby :

    Hallo,
    Toevallig kwam ik met google op deze site terecht. Wat leuk dat jullie een reis naar Taiwan op dit moment maken. Ik heb een dochter uit Taiwan en is 1,5 jaar.
    Ik zal jullie blijven volgen op deze reis.
    Gaan jullie nog naar Cathwel?
    Groetjes Debby

  • 19 Februari 2011 - 18:42

    Henrique:

    Haiii,

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, wel vervelend dat jullie zo moesten overgeven. Het is inderdaad een heel stuk vliegen.... en met turbelentie zeker geen pretje... En wat bijzonder om mee te kunnen lezen met zo'n speciale reis. Zelf ben ik (mama van Yu-Hsi (ook uit Cathwel)) 3x in Taiwan geweest (2x op vakantie en 1x om Yu-Hsi op te halen) en zoals jullie al schrijven het is een geweldig prachtig land waar je zeker trots op mag zijn. Ik hoop dat jullie een hele fijne reis zullen hebben, maar dat gaat zeker goed komen. Ook ik zal jullie verhalen volgen!!

    Groetjes,

    Henrique, Eelco en Yu-Hsi

  • 20 Februari 2011 - 09:36

    Juf Nienke:

    Hoi Yasmin en Mickey,

    Als ik de foto's zo zie, vind ik het toch jammer dat ik niet mee kon. Volgende keer toch maar een plekje in de koffer over houden voor mij!
    Heel veel plezier daar; ik denk aan jullie.
    groeten juf Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 100001

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 18 Mei 2016

Taiwan: ver weg & thuiskomen

26 December 2011 - 07 Januari 2012

Winter op Madeira

24 Juli 2011 - 23 Oktober 2011

Zomer 7 in Pärnu

17 Februari 2011 - 08 Maart 2011

Terug naar Taiwan

Landen bezocht: