Weer strand-weer - Reisverslag uit Pärnu, Estland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Weer strand-weer - Reisverslag uit Pärnu, Estland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Weer strand-weer

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

17 Augustus 2011 | Estland, Pärnu

De laatste dagen hebben we opnieuw mogen genieten van mooie zonnige uren op het strand. Heerlijk! Tussendoor gewerkt aan het huis (schilderen!) en gewandeld met Amy.

Helaas zit ons verblijf in Pärnu er alweer bijna op... Morgenmiddag naar Tallinn, waar om 18:00 uur onze ferry Baltic Queen vertrekt naar Stockholm. Zoals altijd zie ik er wat tegenop om Estland te moeten verlaten.

• 17 Augustus 2011 - 18:04

Clarissa En Annelore:

Wat fijn dat het weer zo is opgeknapt en wat weer een leuke en herkenbare foto's voor Annelore, "kijk mam, die hotdogs".

We hopen dat jullie een fijne laatste nacht hebben in jullie huis en ook natuurlijk een goede boottocht en een veilige terugreis!
    Zo'n ontvangst zoals ik van jullie heb gehad kan ik jullie helaas niet bieden maar die gelegenheid komt vast nog wel!
    Tot gauw!

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011