Spannende wandeltochten - Reisverslag uit Pärnu, Estland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu Spannende wandeltochten - Reisverslag uit Pärnu, Estland van Yasmin en Mickey - WaarBenJij.nu

Spannende wandeltochten

Door: Mickey

Blijf op de hoogte en volg Yasmin en Mickey

14 Augustus 2011 | Estland, Pärnu

We hebben hele leuke wandeltochten gemaakt. En we gebruikten takken als wandelstokken. We hebben vrijdag de hele pier van Pärnu afgelopen - die is meer dan twee kilometer lang - en weer terug. Toen we heen gingen was ik een paar keer tussen de stenen gevallen, want we moesten veel klimmen en springen. Maar het is wel gelukt om het eind te halen. Yasmin viel op de terugweg in zee.

Gisteren en vandaag hebben we over planken door het moeras gelopen. Amy is twee keer bijna weggezakt: gisteren bij Rannametsa in het moeras (toen stuurde papa haar dichtbegroeid water in) en vandaag in Soomaa sprong ze zelf in de modder die op het water dreef. Ze was dus twee keer vies geworden, maar gelukkig niet helemaal weggezakt. Wij waren er wel van geschrokken!

Gisteren was er ook een hoge uitkijktoren in het bos. Toen kon je zelfs de zee zien. Die was heel mooi. Gisteren gingen we ook nog naar de zee om Amy een beetje te wassen. Yasmin rende toen heel hard met haar door het water.

Vandaag waren we bijna geroosterd door de bliksem. ;-) Grapje! Toen we door het moeras liepen hoorden we in de verte de donder. Dat vond ik niet zo leuk. Jammer genoeg zagen we geen bliksem. En het regende ook nog niet. Ik zou het wel interessant vinden als ik daar de bliksem had gezien. Maar dan moesten we plat op onze buiken gaan liggen. Dat was dan ook weer niet zo handig geweest, want misschien moesten we er dan wel de hele nacht blijven. En dan kwamen er misschien wel beren en lynxen op ons af, want die leven hier. Eind!

Groetjes van Mickey

• 14 Augustus 2011 - 19:42

Clarissa:

Mickey! "Geroosterd door de bliksem"! Gelukkig dat je een grapje maakte, pff.
    We zien aan de stenen dat je soms inderdaad grote sprongen moest maken en die waren ook zeker glibberig.
    Het lijkt op de foto's ook veel kouder te zijn dan toen Annelore bij jullie was, zou het dan echt zo zijn dat wij toen de zon met ons meenamen? (dan zijn we hem onderweg verloren hoor, want het heeft hier geregend!!!!!)
    Morgen voor ons allemaal een speciale dag, heel veel plezier!
    Groetjes!

• 14 Augustus 2011 - 19:53

Oma Leny:

Heerlijk om jullie zo zien tegenieten wat'n prachtige vacantie voor de kinderen.
    Anneloren heeft vast erg genoten.'n leuke vriendin Yasmin.En Mickey is wel de stoere broer
    op de grote stenen je durft wel maar wees wel voorzichtig hoor.
    Over ''n week hoop ik jullie weer te zien, groetjes,

• 16 Augustus 2011 - 20:09

Pieter:

Nou; prachtige vakantie , denk ik zoooooo...!!!
    Veel plezier nog en alvast een goede terugreis !!

• 16 Augustus 2011 - 22:45

Opa En Oma, Wezep.:

Yasmin en Mickey,
    Wat een spannende wandeltocht hebben jullie weer gemaakt.
    Het was in ieder geval wel oppassen, ook op de pier, want anders gebeurt er, wat Yasmin heeft
    meegemaakt. Het is maar goed dat jullie veel getraind hebben met sporten.
    Amy heeft het ook goed naar haar zin. Leuk hoor!
    Ook deze keer was het genieten van alle reisverslagen, ook toen Annelore bij
    jullie was. Het gaat wel heel erg vlug voorbij.
    Nog even en dan begint de reis terug.
    Een heel goede reis voor jullie viertjes en Amy.
    We horen wel wanneer jullie thuis in Hengelo zijn.

Yasmin en Mickey

Ni-hao, Wij zijn Yasmin Min-Shao (2001) en Mickey Jing-Hsi (2004). In februari 2011 zijn we voor het eerst terug geweest naar ons geboorteland Taiwan. Een super-reis waaraan we veel mooie herinneringen bewaren. Nu is het april 2016 en zullen we onze tweede rootsreis maken. We zien ernaar uit! Reis je met ons mee? Yasmin & Mickey -------------------------

Actief sinds 07 Jan. 2011